Успішний адвокат завжди організований та відповідальний. Він опора та осередок спокою для свого клієнта. Ефективність його роботи часто залежить не лише від знань і навичок, а й від порядку в робочому просторі.
Як правильно організувати простір, які інструменти та методи можуть підвищити продуктивність роботи, – про це говорили на вебінарі на тему «Організація робочого місця адвоката-аналітика: лайфхаки та практичні поради», який нещодавно відбувся у Національній асоціації адвокатів України
Вчасно знайдений документ, логічна система зберігання справ і зручне робоче місце допомагають уникнути хаосу, заощадити час і зосередитися на головному – захисті прав та інтересів клієнтів, – відзначила модератор заходу, представник Молодіжного комітету НААУ – UNBA NextGen в Одеській області Іванна Блохіна.
Про мету і процес організації робочого місця розповів адвокат Сергій Іванів. Він озвучив переваги електронного документообігу зі зберіганням завершених справ в електронному архіві, розповів про переваги використання лептопу з монітором для облаштування робочого столу. Також адвокат надав поради щодо обрання формату електронного документа для роботи та зберігання, розглянув переваги та недоліки організації робочого місця на базі операційних систем Linux, Windows та MacOS, звернув увагу на значення синхронізації апаратного та програмного забезпечення в межах всього офісу при організації кожного робочого місця. Окремо С. Іванів зупинився на основах роботи зі штучним інтелектом та базових мобільних застосунках для конвертації файлів, автоматизації внесення відомостей про судові засідання в розклад роботи.
Регіональний представник Молодіжного комітету НААУ – UNBA NextGen в Одеській області Юлія Гончаренко звернула увагу на використання мобільних застосунків для систематизації справ і сканування документів. Також вона поділилася окремими лайфхаками у користуванні програмами та додатками. Зокрема, наголосила на особливостях користування базами даних та державними реєстрами, правилах пошуку судової практики.
Адвокатка акцентувала увагу на важливості формування «робочої валізи адвоката»: підготовка шаблонів процесуальних документів, проектів зауважень до протоколів затримання та обшуку, пам’ятки про права для клієнтів, ведення звітності. Додатково вона надала поради щодо необхідності систематизації справ, часу зберігання архівів та зробила висновки щодо важливості самоорганізації та самодисципліни.